12mei - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van Gerard Brand - WaarBenJij.nu 12mei - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van Gerard Brand - WaarBenJij.nu

12mei

Door: Hanger

Blijf op de hoogte en volg Gerard

13 Mei 2014 | Verenigde Staten, Bakersfield

12 mei

Allereerst voor mijn oud collega's van de C ploeg.
Ik, hier na te noemen ome Ger, was aangenaam verrast met jullie reactie. Echt heel leuk dat jullie ons volgen en mij nog niet vergeten zijn. Ik jullie natuurlijk ook niet. Mijn gewone E mails gaan niet weg.????. Dus ik heb Spekkie nog niet kunnen bereiken. Overigens zit San Diego niet in ons schema maar we hebben nog een dag over. Dus het zou nog kunnen. Bedankt voor jullie reactie en wie weet, tot ziens. Ik neem aan dat jullie geen tompoezen meer lusten.

Vanmorgen zijn we aan ons tweede deel van de reis begonnen. De eerste veertien dagen zitten erop. Wat gaat de tijd toch snel. Vanmorgen zijn we eerst naar Silver City gereden. Een leuk stadje wat bewaard is gebleven uit de tijd van de goudzoekers. Maar toen er geen goud meer gevonden werd ging iedereen weg en bleef alles achter. Daarom noemen ze dat een Ghost Town. Zo zijn er nog veel in USA. Daarna naar Lake Isabel, dat is een prachtig meer. Daar zijn we omheen gereden. Daarna onze weg vervolgt naar Bakersfield. Ook daar weer van de rit genoten, wat een rotsblokken liggen er tegen de bergen, als er een bij ons in de tuin zou liggen is de tuin vol. Maar prachtig om te zien. Ook hier weer steile wegen en diepe hele diepe dalen. Een vrij smalle weg langs steile afgronden. En ver onder je een riviertje. Omhoog en omlaag, je oren slaan steeds dicht. Vanmiddag zijn we in ons hotel beland en zijn daarna nog even naar het centrum geweest. Niks te beleven. Het is maandag dus alles is hier dicht. Morgenochtend kijken we hier nog of er iets bijzonders is. Dus vanavond houden we lekker ons gemakkie. Ook eens niet verkeerd. Even wat lezen en dan lekker slapen. Jullie, als onze volgers, kunnen natuurlijk ook de namen die wij in onze verhaaltjes noemen opzoeken op internet. Dan zie je waar wij waren. Tot morgen.

Groetjes voor iedereen en tot LATER. Xx

• 13 Mei 2014 - 09:39

Roro's:

We volgen jullie echt iedere dag, ook wij genieten van jullie geweldige reis.
    Ron heeft na zijn ziekenhuisopname al aan zijn 3e antibiotica kuur achter zijn kiezen, en we hopen nu dat het nu echt weg is.......27 mei weer controle.
    Nu op naar zaterdag de trouwerij van onze oudste, het weer ziet er goed uit, wel fijn voor een strand bruiloft.
    Groetjes

• 13 Mei 2014 - 13:02

Wim En Bep :

Ja ja ,de tijd zal bij jullie helemaal snel gaan .Als je zoveel indrukken opdoe ,heb je geen erg meer in dag of tijd .Maar door jullie versag blijf je toch een beetje bij de tijd ,hihi .Wij wel in ieder geval ,jullie zullen de volgende dagen genoeg zien en meemaken hopen wij ,dan beleven wij ook steeds leuke dingen ,door jullie fantastisch geschreven belevenissen ,ga zo door ,groetjes uit het saaie zwijndrecht .xxx

• 13 Mei 2014 - 20:03

Gerda:

Nou was weer veelte lezen had een paardagen geen berijk maar heb nu alles zitten lezen
    wat gaaf allemaal he hier but weer niks anders dan regen balen maar het weekend beter
    Nou dat was het weer verde alles goed hier tot schrijfs xxxx

• 13 Mei 2014 - 20:36

Ed En Eva:

Leuk dat je oude maten jullie volgen, werkt g-mail niet zoals we al eerder schreven jammer bij ons werkt het altijd prima als we in het buitenland zijn.
    Alweer 2 weken voorbij waarin onvergetelijke mooie dingen voorbij gekomen maar er komen nog veel meer prachtige dingen on de komende weken.
    We volgen het elke dag, all the best from Lugano in Zwitserland.

Ed en Eva