11 mei - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gerard Brand - WaarBenJij.nu 11 mei - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gerard Brand - WaarBenJij.nu

11 mei

Door: Hanger

Blijf op de hoogte en volg Gerard

12 Mei 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

11 mei

Allereerst nog even over gisteravond. De show van Olivia Newton John was echt waanzinnig.Ze heeft nog steeds een mooie uitstraling en een loep zuivere stem. Ja en met de nummers van Grease gaat natuurlijk iedereen uit zijn dak. Ook de sfeer op het podium had een hele speciale uitstraling met mooie licht effecten.
Heel apart om zo'n bekende artiest te zien optreden. Na de show nog even wandelen en bleek het keihard te waaien. De woestijn is dichtbij dus er waaide heel fijn zand door de straten en ook in je ogen, niet zo lekker dus.
Vanmorgen hebben we Las Vegas verlaten en we zijn eerst naar Hoover Dam geweest. Daar hadden we een paar uur voor nodig. Een geweldig staaltje van techniek. Ook zijn we met een rondleiding helemaal onderin de dam geweest. Echt indrukwekkend. Het was in 1930 natuurlijk een project om mensen aan het werk te houden en dat deden ze, 363 dagen per jaar, 2 vrije dagen, 1 met kerst en 1 op 4 juli. En het was er verschrikkelijk druk met bezoekers. Daarna een lange rit naar Dead Valley. Een prachtige Valley van zandduinen. Echt iets bijzonders. En al was het 17.00 uur er waaide een hele warme wind. In de zomer wordt het zelfs afgeraden om uit de auto te komen. Daarna op weg naar Ridgecrest. Een weg vol bochten en steile heuvels. Er waren stukken bij van 2 km dat Gerard zijn gas pedaal niet hoefde te gebruiken, alleen maar remmen. Echt gaaf.
Maar weer een onvoorstelbare puinhoop onderweg, dorpen waar een bom op gevallen lijkt, verlaten huizen met de voordeuren open. We zijn weer in het hotel.
Tot morgen

With love

• 12 Mei 2014 - 09:01

Yans:

Mooie tocht hoor! Veel plezier verders!

Liefs Yans

• 12 Mei 2014 - 09:42

Arie:

Hi Han en Gerard,
    Leuk om jullie reis te volgen,veel plezier!
    Anneke en Arie.

• 12 Mei 2014 - 12:43

Wim En Bep :

Wauwww ,jullie hebben weer heel wat mee gemaakt ,geweldig spannend allemaal .Ik voelde al m'n maag met het lezen van die steile heuvels ,verder weer een spannende verdere reis .
    Groetjes uit het regenachtig zwijndrecht ,

• 12 Mei 2014 - 15:29

Ed En Eva:

On your way to Sequoia / Kings Canyon and Yosemite, live is good geniet ervan.

Ed en Eva

• 13 Mei 2014 - 01:33

Je Vrienden Van De Oude Ploeg C:

Ger,

Leuke reisverslagen die jullie gemaakt hebben,
    Zo te zien vermaken jullie je wel, een mooie reis.
    We volgen jullie op de voet.
    Leuke plannen voor ons voor over een jaar of 45.

Corne vraagt of jullie spekkie al ontmoet hebben?
    En Gods zegen van Leon !

groeten Tim, Luuk, Leon, Corne en Robin