3mei - Reisverslag uit Williamsburg, Verenigde Staten van Gerard Brand - WaarBenJij.nu 3mei - Reisverslag uit Williamsburg, Verenigde Staten van Gerard Brand - WaarBenJij.nu

3mei

Door: Hanger

Blijf op de hoogte en volg Gerard

03 Mei 2014 | Verenigde Staten, Williamsburg

3 mei
Vandaag de dag van het achtste wereld wonder. De Grand Canyon. Vanmorgen om 9uur aanwezig op het station van Williams. Waar we eerst een wildwest show kregen als opwarmertje. Daarna de reis naar de Grand Canyon die 2,5 uur duurde. Wat wel leuk was dat eens per maand er een echte oude stoomlocomotief voor zit en dat was vandaag. Dus langs de kant veel mensen die foto's maakten. We werden aardig bezig gehouden met live muziek en leuke verhalen van de stewardes. In elk rijtuig was een stewardes. En in de restauratie wagen hadden ze lekkere koffie. Om 12.00 uur dus bij de Grand Canyon. Ja daar kom je woorden voor tekort ,zo groot en mooi, echt indrukwekkend. Een diepte van 1800 meter is aardig diep hoor. Veel er omheen gewandeld en nog een kleine rif af gelopen maar je moet wel weer terug omhoog. Want met onze knieën is een grote afdaling niet verstandig. Maar het was geweldig. Om 15.30 weer naar de trein. Op de weg terug werden we echt overvallen door een stelletje bandieten op paarden. Dat kostte ons een dollar. Ook gaven ze binnen in de wagon weer een mooie show weg. Een fijne dag gehad. Vermoeid en vol beelden in ons hoofd gaan we vanavond maar niet te laat naar bed.
Nog even een huishoudelijke mededeling. Wij kunnen wel email ontvangen maar versturen lukt niet . Dus Yans vandaar dat we niet hebben gereageerd. En Robin wil je nog even antwoord geven wat ik gevraagd hebt. De eerste winkel had ze niet maar er komen er nog meer.
Het is hier nog steeds warm dus we blijven smeren. Ook aan de Amerikaanse porties zijn we alweer een beetje gewend. We nemen alles zo klein mogelijk. Wat hier geen probleem is. Vanmiddag nam ik 4 kippen dingetjes, ja hoor krijg je 4 kipfilet. En dat is erg veel.Maar ja, alles is hier groot dus!!!!!!!!!!
Iedereen de groetjes misschien tot schrijfs LATER xx

• 04 Mei 2014 - 07:58

Nel En Pim:

Hallo hanneke en gerard
    Wat een gewldige belevenis daar zeg
    We hebben er geen idee van hoe het er is maar door de verhalen van jullie leven we een beetje mee geweldig hoor
    En op tv hebben we dat met die trein enz enz gezien. In rail away
    Erg mooi
    Nou nog veel plezier en geniet van al het moois wat er op deze aardbol is te zien
    Gr pim en nel

• 04 Mei 2014 - 09:39

Ilse:

Wow wat een geweldige dag hebben jullie gehad. Echt super om me te lezen iedere ochtend.
    Ben erg benieuwd naar de rest. Wij zijn over de grand canyon heen gevlogen maar om er echt zo te lopen lijkt me echt super. Geniet ervan!!

Groetjes Dennis en Ilse

• 04 Mei 2014 - 10:14

Jolanda:

Hoi hoi, alweer een week geleden dat we jullie gezien hebben!
    Wat hebben jullie al veel meegemaakt zeg, echt geweldig als je dit leest.
    Ik denk dat het vermoeiend is, maar dat je er ook veel energie van krijg en steeds meer wilt zien en doen en benieuwd bent naar het volgende . Het lijkt me echt geweldig om levende lijf in een cowboyfilm rond te lopen/ rijden! Nou ben benieuwd waar jullie nu heen gaan.
    Howdy!! John , jolanda en Robin
    Ps. Robin mailt jullie zo

• 04 Mei 2014 - 12:03

Ed & Eva:

Goedemorgen Hanneke en Gerard,
    wat een gezellige en leuke dag moet dat geweest zijn. We zijn wel een beetje jaloers want we weten hoe mooi het daar is. Iedere dag is echt een belevenis als je daar bent vinden we en zo als ik lees vinden jullie dat ook. Het is een fantastisch mooi land om op vakantie te gaan. Wij kijken er ook erg naar uit om in september weer te gaan, maar volgende week naar Italië ook leuk.

Gezellige dag,
    Groetjes Ed & Eva