1 mei - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Gerard Brand - WaarBenJij.nu 1 mei - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Gerard Brand - WaarBenJij.nu

1 mei

Door: Ger/ Han

Blijf op de hoogte en volg Gerard

02 Mei 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

1mei
Zo, vandaag hebben we flink gereden. (600 km.)
Nooit geweten dat er zoveel zand en bergen op een lange rechte weg zijn. Zeker 300 km door de woestijn. Een prachtig gezicht. Daarna nog zo'n 200 km met heel veel cactussen van wel 4 meter hoog. Vermoeiend maar wel mooi. Ook zagen we onderweg een verschrikkelijke bende aan motorhome's en caravan's op z.g.n. campings en vaak midden in de woestijn. Het zag er uit alsof er net een orkaan over heen gegaan was. Wie of wat daar woont of werkt ik weet het niet. Er is geen systeem in te ontdekken. Ook nog in het Yoshuatree park geweest, 30 km erin gereden. Eigenlijk ook veel woestijn. Daar waren wandelpaden afgesloten vanwege wateroverlast????. We zijn nu in Wickenburg in de staat Arizona. En heel oud stadje in western stijl. De tijd heeft hier 40 jaar stil gestaan, echt leuk. Buiten staat alles vol met cowboys, paarden en noem maar op. Lekker kip gegeten.Morgen bij daglicht eerst even rond neuzen. Arizona is het helemaal om cowboyfilms op te nemen. Nu lekker slapen en morgen gezond weer op. LATER xxxxxx

• 02 Mei 2014 - 10:42

Wim En Bep :

Goedemorgen ,
    Eerst m,n boerderij bij werken ,jullie verslag lezen ,koffie er bij ,en dan volgende spel bijwerken jullie dan even denken wat ik jullie terug ga schrijven .Nu ik vond het weer
    Indrukwekkend wat jullie weer beleeft hebben ook een beetje eng ,je weet toch niet wat je tegen kom in zo,n plaats ,je hoor zulke rare dingen ,wat ze met toeristen uit vreten .We zijn weer benieuwd wat jullie vandaag weer beleven en gaan zien .hele fijne dag en rit .groetjes uit zwijndrecht .

• 02 Mei 2014 - 11:00

Ed En Eva:

Weer nieuwe ervaringen opgedaan, door de woestijn rijden Yoshua tree's en de grote Saguaro cactussen langs de wegen zijn indrukwekkend om te zien.
    Ook de soms grote armoede van de mobile home parken langs de wegen is niet wat wij in Nederland gewend zijn, maar ook dit draagt weer bij aan deze geweldige trip tot nu toe.
    Nu langzaam op weg naar de Grand Canyon en nog veel meer fantastische natuurparken, allen adembenemend mooi geniet ervan.

Ed en Eva

• 02 Mei 2014 - 17:13

Ans:

Hallo luitjes, met onze computer wat problemen gehad dus nu jullie reis verslag net zitten lezen. Het ziet er weer leuk en spannend uit. Geniet er van. Groetjes van Ruud en Ans xx

• 02 Mei 2014 - 21:21

Gerda:

Zo dat heb je wel lang gereden. zeg en ook nog s avonds boeren doe je ook nog je heb het er maar druk mee maar vind je verslagen best gaaf zo reizen we toch nog een beetje mee,
    Wacht weer op je volgende verslag
    Liefs grt xxxx

• 03 Mei 2014 - 10:28

Wim En Bep:

Goedemorgen ,weer een prachtig verslag ,we proberen ons in te leven ,die langewegen zonder wat tegen te komen kunnen wij ook van Canada ,heerlijk ,schiet je lekker op .
    Jullie genieten iedere dag dat zien we wel in jullie verslag ,ga zo door ,wij lezen ze met net zo veel plezier gr Wim en Bep