West Amerika - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Gerard Brand - WaarBenJij.nu West Amerika - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Gerard Brand - WaarBenJij.nu

West Amerika

Door: Han/Ger

Blijf op de hoogte en volg Gerard

01 Mei 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

30 april

Hello ev'rybody.
Vandaag was het een rommelige dag. Veel gereden en ook verkeerd gereden. Van de Tom Tom worden we af en toe gek.
Soms lijkt het of hij het ook niet meer weet. Het lijkt een rommelige stad met veel wegwerkzaamheden en dus omleidingen. We hebben over Hollywood Boulevard gelopen, daar is de Walk of Fame, met allemaal namen van bekende artiesten in de stoep. Leuk maar meer ook niet. Toen over Sunset Blvd gereden en zagen we opeens een paar mooie gitaarwinkels.
Naar binnen en weer kwijlen natuurlijk. De verleiding was weer groot. Toch maar niks gekocht. Daarna naar het hoogste uitkijkpunt gereden in de bergen met een heel mooi uitzicht over Hollywood.
Ook Beverley Hills is niet onaardig. Volgens ons wonen daar geen werklozen. Ook Rodeo Drive is bekend maar ongeschikt voor Jan met de pet. We zijn er langzaam door heen gereden.
Vanavond maar weer een lekkere steak naar binnen gewerkt en nu is het weer bedtijd. Jullie allen weer bedankt voor het meeleven en de reacties. Vinden wij erg leuk.
Morgen rijden we naar Phoenix.

Groeten with love

• 01 Mei 2014 - 10:20

Ed & Eva:

Hello Hanneke en Gerard, wat een belevenissen allemaal. Zo te lezen hebben jullie het goed naar je zin en zien en doen jullie aardig wat op een dag, leuk zo' reis, wij krijgen er ook steeds meer zin in. Die steaks zijn lekker he maar de salades vinden wij ook heerlijk dat zeker ook eens proberen. Nu voor de volgende dag weer veel plezier en een hint koop bij de Walmart zo'n grote Randy Mc Nally die is Great.

Groetjes Ed en Eva

• 01 Mei 2014 - 13:00

Wim En Bep:

Hay ,ook leuk ,een rommelige dag ,reizen is niet altijd rozen geur en manenschijn ,hihi .
    Zo te lezen was het toch weer een leuke dag , ook morgen weer een fijne vruchtbare dag gewenst ,gr

• 01 Mei 2014 - 13:41

Gerda:

Weer leuk maar kan niet altijd mee zitten maar verder
    veel plezier in Phoenix xxxx

• 01 Mei 2014 - 14:57

Yans:

Heee luitjes,

Leuke dag hoor.
    Hebben jullie de mail van zondagmorgen nog ontvangen?

groetjes, Yans

• 01 Mei 2014 - 18:09

Ron&roeli:

Hallo,
    We genieten elke dag van jullie reisverslag.
    Ik mag het iedere dag aan ron voorlezen, vind hij zoooo leuk.
    Groetjes