West Amerika - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Gerard Brand - WaarBenJij.nu West Amerika - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Gerard Brand - WaarBenJij.nu

West Amerika

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Gerard

29 April 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

29 april
Vandaag de hele dag in de Universal studio's geweest. Door het drukke verkeer waren we er pas om 10 uur. Een drukke en warme dag werd het. Wat een belevenis om dit mee te maken. We hadden een Front of Line pass genomen. Ideaal, overal heb je een aparte ingang en ga je als eerste naar binnen dus ook de beste plaatsen zijn voor jou gereserveerd. Met een treintje door het hele gebied waar alle films worden opgenomen inclusief de prachtige effecten. Watershows, muziek en vooral de uitleg over vele filmtrucs was heel interessant. De 3 en 4D films waren een belevenis. Ook een 3D reis met de Transformers was geweldig. Vanavond zijn we naar The Troubadour geweest. Dat is een tent waar beginnende talentvolle artiesten en bands optreden.
Voor kenners een bekende tent. O.a. James Taylor, Carole King en Kris Kristofferson zijn daar lang geleden ook begonnen. Maar het was steenhard dus we zijn weer in het hotel.

Goodnight with love
Tot morgen

• 30 April 2014 - 08:42

Yans:

Heel herkenbaar! Leuk hoor, lekker genieten!

Liefs Yans

• 30 April 2014 - 09:30

Ingrid En Megan:

Zo leuk om iedere ochtend weer jullie reisverslagen te lezen.
    Geniet van jullie mooie reis!

• 30 April 2014 - 10:51

Gerda:

Nou leuk han ook weer meegemaakt
    liefs xxxx tot schrijfs

• 30 April 2014 - 11:18

Ed En Eva:

We leven met jullie mee en hebben gezien dat het weer prima is, misschien zelfs iets te warm. Maar geniet van al het moois en elkaar, op naar het volgende doel op deze prachtige trip door de USA.

Ed en Eva

• 30 April 2014 - 13:54

Wim En Bep :

Hallo, daar in het verre land ,we moesten even een paar dagen terug lezen ,maar zijn weer bij .Jullie hebben al weer leuke dingen gedaan en weer mooie ervaringen opgedaan ,we vinden het ook heel interessant om met jullie mee te reizen op deze manier ,we wensen jullie nog een hele mooie tijd daar ,maar nu gaan wij genieten van jullie geschreven verslag per dag ,gr vanuit zwijndrecht tot morgen .